Mcakir Kızlar 33+4 teyim sağ göğüs kafesim batıyor 5 dakikadır. Uzansamda ayakta dursamda fayda etmiyor. Tam göğüsümün altı. Yaşayan var mı bu durumu ? Sanki bıcak saplanıyor gibi. Özellikle derin nefes almaya çalıştığımda ?
merenimo Mcakir ayni durumdan muzdaribim. 33. haftamdayim. Yattigimda,ayakta,otururken daima yaniyor ve sizliyor agri var kemigimde. Sutyen takamiyorum,takmadigimda da gogsum agir geliyor daha aci cekiyorum. Bu 2. Gebeligim ve ilkinde de ayni sorun vardi
Seher- Mcakir ahh ben onu haftalardır çekiyorum 31+3 üm kimseye tarif edemiyorum onun ağrısını ya ve tam onun hizasında arka sırt kısmıda ağrıyor sanki yatakta dönünce kaburgalarım batıyor kırılacak gibi hissediyorum inanılmaz bir acı veriyor ya gün içindede elimi koysam bile hissediyorum sanki zedelenmişte ağrısı kalmış gibi ette
EzgiPektas1 Merhaba, bende de oluyor arada bende 31+3 haftalık hamileyim. Kollarımı havada tutmazsam düzelmiyor. Doktora sordum bebek baskı uyguladığı için oluyor çok normal dedi. Çok ağrın olduğu zaman ılık suyla duş al demişti denedim bir kaç defa rahatlattı tavsiye ederim.
Mcakir EzgiPektas1 ay Valla geçmedi ağrım yine . Girdim tavsiyeniz üzerine duşa . Baya azalttı ağrımı . Allah razı olsun valla🙏🏻🌸
Mcakir limonluchescake merenimo Az önce arkadaş ılık duş tavsiyesi verdi uyguladım biraz daha iyiyim ama hala derin nefes alamıyorum 🥴
limonluchescake Bende de var canımm. Öyle kötü ki.. sol tarafına yat rahatliyor biraz daha. Bir de hamile pilatesi iyi geldi biraz
Mcakir limonluchescake sol tarafıda deniyorum şimdi Vallahi 1 saat oldu hala derin nefes alamıyorum 🥴
EzgiPektas1 Mcakir rica ederim ben geceleri o sancıyla uyandığımı biliyorum. Hepimizin yardımcısı olsun rabbim…
limonluchescake Mcakir ah kuzum ya inan benim de öyle. Sutyen takınca daha kötü, sabır 🙏🏻 İnsallah gececek
Mcakir kalben_duam ya gaz sıkışması gibi diil ama bu. Kaburgalarım üst üste cıkmıs gibi ay anlatamıyorumda ki 😥
limonluchescake Seher- ay su yorum resmen kimseye tam anlamiyla anlatamadiğim derdimin tercümanı olmus 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Seher- Mcakir bazen hiç olmuyor bazende günlerce ne iyi geliyor yada ne tetikliyor hiç anlamadım inanın 😥 bebeğin başı ordadır ondan diyorlar ama benim bebeğimin pozisyonu öyle de değil
Mcakir Seher- benimkinin ayakları o tarafta acaba dedim ayaklarınımı batırıyor ama öylede bir acı değil . Ptesi kontrolum var sorcam😞