iremibrahim Antalya vitale hastanesinde doğum yapan varmı ya da hangi doktora gidiyorsunuz ? Üniversiteye gidiyorum ama özel hastaneye geçip doğumu orada yapmayı düşünüyorum önereceğiniz doktor var mı ? Taner kılıç mı ? Yoksa Koray Duman mı ?
Hister iremibrahim merhaba bende vitalede murat doruk hocaya gidiyorm cok memnunum ilgisi alakası cok iyi tavsiye ederim 🙏
Cennetkusuannesi iremibrahim ben taner kilica gidiyordum 9ayda ona gittim Oglum dogdu yarik damak dudakliydi bilemedi. Kilosu 3.5 kg dedi 2650 kg dodgu boyunu hc bsyi bilememisti. Ve oglum dogduktan 1 gün sonra vefat etti.. oğlumun hc bi sorununu göremedi.. Vitale den de tanerdende Nefrer ediyorum.. yinede siz bilrisinz yüreğim el vermedi yaşadığım icin baskasi yaşasın istemiyorum
iremibrahim Melekyilldiz kadın doğum Hastanesi diye bi şey yaptım bugün aradığımda normal 3000 sezeryana 3500 dediler ama doktora emin olamıyorum
tlyt bende medstar düşünüyordum, figen demir doktorum ama son randevuda antalyada sadece vitalyde babanında doğuma girebildiğini öğrendim. onun için vitaly düşünüyorum, doğum yapanlar hastane hakkında bilgisi olanlar yazarsa bende çok sevinirim
555816 tlyt sadece Vitali de değil canım özelde normal doğumlarda girebiliyor babalar hatta Medicalde özellikle ısrar ediyorlarmış baba anneye destek olsun diye
tlyt Melekyilldiz hiç bilmiyorum konuşucaktık bu hafta ama diğer tüm özellerde babanın girmesi yasaklandığı için vazgeçtik
Smylcn_ Ben Taner beye de muayene oldum Koray beye de. Koray bey çok aşırı pozitif güleryüzlü ve esprili. Fakat bu pozitifliği beni kendine çekemedi daha da çok itti. Kendimi ciddiye alınmıyor gibi hissettim. Taner bey daha sakin ve anlayışlı geldi bana. İşini hakkıyla yapıyor. Gerekli tüm bilgileri veriyor. Sizin sormanıza gerek bile kalmıyor. 37 haftadayım doğumumu Taner bey ile gerçekleştiricem 😊 Koray bey de dediğim gibi çok pozitif fakat ben ısınamadım 😊
tlyt 555816 öyleymiş, ama şu an hastaneler bunu pandemiden kaldırmış diye biliyorum2-3 hafta önce böyle bir sorun yoktu ama sürekli değişiyor
Matilgan07 Bende 37. Haftamdayım Taner beye gidiyorum doktorumdan memnunum eğer normal doğum yapacağımda gece gündüz ne zaman olursa gelirim derse onunla doğuma devam edicem
Smylcn_ Matilgan07 Merhaba önceki hesabımda sizinle konuşmuştuk sanırım vitale Taner beye gidiyordunuz haftamız da aynıydı ☺️ Ne yapmaya karar verdiniz ? Nasıl ilerliyor süreç ? Doğum şekliniz belli oldu mu ?
Matilgan07 Smylcn_ evet hala Taner beyle devam ediyoruz bugün kontrolüm vardı herşey iyiymiş normal doğum için bekliyoruz sizin süreç nasıl ilerliyor neye karar verdiniz ?
D-uysal Smylcn_ bende bugün kontroldeydim inşallah bende bu günleri görebilirim erken doğum riskim ve yüksek enfeksiyon rahim kasılmam var :( sagsaglim kucağınıza alırsınız inşallah
D-uysal Bende taner beye gidiyorum 20 hafta oldu çok iyi sakin anlayışlı herşeyi anlatan ne zaman sıkıntı yaşasam telefonla ulaşabildiğim bir doktor tavsiye ederim işini severek yapıyor bunuda yansıtıyor.
Smylcn_ D-uysal İnşallah sağ salim alırsınız kucağınıza kendinizi strese sokmayın ki bebiş etkilenmesin ☺️