12+1, bugun kontrole gittik. Ikili tarama testi yaptirdik. Sonuclar 1 hafta sonra cikacak ama ense kalinligi normalmis. Cinsiyeti icin cok emin bir sekilde kiz dedi doktor. Iki kez sordum hatta cok erken oldugu icin😀 cinsel organlarin orda bisey varmis, onun yatay ve dikeyligine bakiyorlarmis. Cok net bir şekilde yatay olarak gordugu icin kız dedi. Bu haftada cinsiyetle ilgili bisey beklemiyordum. Hep kiz istiyorduk ama yine de cok heveslenmicem, kesin degilmis gibi dusunmeye devam🙈