Eaf çok teşekkür ederim 💛 ilk doğumumdu, hiç öyle anlatılan kadar zor değil. Evet acılı bir süreç ama öyle dayanılmayacak kadar asla değil. Son 1 saat zorlandım ben sadece, bir de ıkınma kısmında panik yaptım kendi hatamdı. Yoksa dikişsiz doğururmuşum. Dikişlerim iyileşti bile neredeyse, şimdilik üstüne oturmuyorum tamamen geçsin diye.
Yatışım yapıldıktan yaklaşık 5 saat sonra oğlum doğdu 💃 Sonraki doğumlarım da ters bir durum olmazsa kesinlikle normal olsun istiyorum♥️