Defnenaz tespit edilmiş ya, dr unda hamd olsun olumsuz durum tespit etmemiş, ki dr u baz almalı,
inş bundan sonra sonuca doğru gidilir.
Kendini bu kadar üzme atlatacak, burdan hamile haberlerinide vereceksin inş.
Anlıyorum duygusallığını ama nasipten öteye olmuyor, bir vakti var.
uygulanacak tedavi için moralli ol ki bebeğin sana tutunsun .
Allah var, gam yok, şimdi sil gözyaşlarını:)