vitamininannesi92 Guneyinannesi1 doktor bana 1 adet beklesen yeter demişti, benim bebek küçüktü 6. Haftada kalmıştı 9. Haftada kürtaj oldum. 1 adet bekledim şimdi düşünüyoruz tekrardan inşallah güzel haberler alalım hepimiz 🎈
Guneyinannesi1 vitamininannesi92 evet doktor 3 ay dedi de bu adetten sonra korunmayacagim bakalim hayırlısı olsun zten 31 aralikta düşük yaptım 1.5ay olcak