Guneyinannesi1 aynen bende 70 günde adet oldum doktora yapışıklık mı oldu diyince neden aklınıza bu geliyor o en son ihtimal üzmeyin stres yapmayın kendinizi demişti 🙏🏻 Hepimiz aynı şeyi yaşıyoruz bebek kaybettik, kürtaj olmak zorunda kaldık psikolojileriniz bozuldu haliyle 🤷🏼♀️ rabbim hepimizi bu kötü günlerden kurtarır inşallah en yakın zamanda, kalbimize ferahlık verir 🙏🏻