alininannesii aslında biz keşandayız şu an yani burdan bize daha yakın tekirdağ o yüzden sorun olmuyor 😇 ama yakın zamanda devlette doğum yapan arkadaşım oldu edirnede her şeyden çok memnundu doktorundan ve hastaneden ekolede burdan giden komşum olmuştu oda memnundu halinden yani aslında sizin iki durumda avantajınıza benim burda öyle bir imkanım yok maalesef ☺️