Oto koltuğuna 3-5 bin vermek mi..ben de öğretmenim eşimin de kazancı baya iyi çok şükür her türlü imkanımız var ama ben civil marka bir oto koltuğu aldım bebeğime 700 lira filandı şimdi 900 olmuş. Ruhum fakir sanırım 🙈 çok pahalı şeyler alamıyorum pahalı olan şeylerin de kaliteli olduğunu düşünmüyorum. İş görür ve rahat olması benim için önemli. Hangimiz yoykonun oto koltuğunda büyüdük 😂😂