minisinannesiiii ben de öyleydim hatta bir defa hafif bir kanamam oldu korktum bir de yalancı sancılarım erken başladı ama risk yok dedi doktorum döndü diye hemen doğacak değil kanala girmesi için neler yapılıyor öyle kolay iş değil yani dedi rahatladım o zaman :)