Merhaba arkadaşlar 😍
Doğuma son 40 günüm ve sürekli pozisyon değiştirdiği için hala doğum pozisyonunu almadı bebeğim. Şuanda makat gelişli doktorum muhtemel ihtimalle sezeryan yaparım dedi, son ana kadar dönmeyenler burada mı? İlk gebeliğimde 9 aylık ölü doğum yaptığım için bunu riske atmak istemiyorum, cevaplayan annelere şimdiden teşekkürler 😍