BusrAlpay_34 Kahramankentli bende 32 ye kart sıfır çatlakla geldım ve tesadüfen bı akrabam göbegime bakıp çatlamışsın dedı şok oldum çok üzüldüm bmde çatlamam dıye düşünmüştüm ama gunden gune çogalıyo sankı 35 haftalık oldum senın de devam eder maalesef ☹️
btlslymn Kahramankentli 3.aydan itibaren 2kutu lierac,vazalin,kantaron yapı,badem yağı,kakao yağı ne ararsan sürdüm 33.haftamda karnım çatladı.. ama genetik olunca malesef hiç fayda etmiyor göğüsler bile 85den 100e çıkınca her yer kaçınılmaz olabiliyor 😊
Hanife_ikranuR btlslymn aynen ya bende çok sürdüm zeytin yağı nemlendirici falan 75 di benim göğüs ölçüm 90 olmuştu
Kahramankentli btlslymn Hanife_ikranuR 80B idim hala aynı sütyenler oluyor bana ama göğüslerim büyümüş altları çatlamış 😔
gonul0604 Kahramankentli hiç takılma çatlaklarına dünyanın en güzel izi onlar, çatlaklarını sev bebeğinin vücudunda bıraktığı çok güzel hatıra onlar benimde oooo ne halde bir bilsen ama aynaya baktığımda hep çok mutlu oluyorum kadın oluşumun anne oluşumun izleri sonra hemen gidip bebeğimi öpüyorum bana hatıra bıraktın diyorum her vücut mükemmel olacak değil ya bence bizler özel kadınlarız dünyanın en güzel dönemi olan hamileliğin izlerini bedenimizde taşıyoruz❤️❤️