Mucizeanne01 pia34 çok kaşınıyor tatlı tatlı insanın kaşıyasın geliyor ama sende olursa kaşımamakta çalış valla
spaceship Kahramankentli ben bulamadım… Beyaz çatlaklar eskiden kalanlar geçmez, mor-kırmızı iken geçirebilirsiniz dediler geçmedi geçmiyor 😑 kantaron yağı sürüyorum sürekli o geçiriyormuş biraz ama … ben de en son lazer düşünüyorum 😁
Gull_94 Kahramankentli vucut yapısıyla ılglı bence ama dert etmeyn hemen hemen cogu hamılnın basına gelıyo
Hanife_ikranuR Kahramankentli sen gene doğurmadan görmüşsün ben ne güzel çatlak yok diyodum eve geldik hastaneden bi baktım karnım belim göğüslerim çatlak olmuş ve halen duruyo gitmedi
19231923 Kahramankentli hiç bişey kullanmadım cildim de kurudur ama hiç çatlağın olmadı bi bikini bölgem de varisim çıktı oda doğumla birlikte gitti
Biresinti Kahramankentli gerçekten herkezin vucuduna bağlı benimde ablamlar cok fazla catladı 😕 bende daha ilk aylardayım umarım çatlama olmaz
Burcu2 Benim catlaklarim 7 aydan sonra başladı karnımda basenimde saglikla doğsun da sorun değil çatlak bence
Bebiss Kahramankentli vala kuzum bendr gunde uc defa yagliyodum ama sonuc yine catladim 35 deyim ve hala devam.ediyo 🤦♀️🤦♀️🤦♀️😭
[silindi] Kahramankentli yok canım catlayacak olan cilde hiçbişey fayda etmiyo bende yaptım Cook derin yırtıklar oldu ama dogumdan sonra kilo verirsen kayboluyo onlar en azından rengi açılıyo cokta esmer degil se tenin belli bile olmaz