serplcpl ilk haftalarda olabiliyor, genellikle kasık ağrısı görüyor kadınlar. Ama görüşmemeside bebeğin sağlıksız olması demek değil. 3 aydan sonrada rahim büyüyüp genişlediği için yine kasık ağrıları görülebiliyormus. Ama bende aynı sekilde yine çok az var. Kısacası söyle diyeyim. Doktorum bana adet sancısı kadar ağrın olursa veya kan gelirse tehlike olabiliceğini söyledi. Onun dısında ufak tefek ağrılar olması yada olmaması problem değil. Herkesin hamileliği farklı geçebiliyor 🌸