Canım birkaç postta gördüm, kasık ağrın olmadığı için tedirginsin. Ama sana şöyle söyliyeyim benim kasık ağrım çokk çook az olmustu. Olmadı desem yeridir. Şuan 17 haftalığız. Yani kesin kasık ağrısı olucak diye birşey yok. Gönlünü ferah tut inşallah bebeğin sağlıklı bir şekilde büyüyor. Sadece bol bol dinlen.