SERNUR akinti da var 2 gundur ovulasyin catlama.donemimde bu sekilde olmustu evet ama hayirlisi olsun . O yada by sskilde.tekrar hastaneye gidicem.testte bisi çıkmazsa adet olmayı bekleyip adet olunca gidicem doktorum tekrar hormon testi yapıp.esimin de sperm.testi sonucuna göre bi tedavi belirleyecekti.aslinda olmamasına engel bi durum.da yok görünüyor benim acımdan nasıl.bi tedavi uygulaycak bu ay da adet olursam.hic bilemiyorum.sadece folik asit kullanıyorum.ve bi kaç yumurtam hep oluyor.tabi sonuç alamıyorum