Selam kizlar sabah ovulasyon kiti ile test yaomak istedim adet ime 1 gün kaldı. ilk idrar la silik bi çizgi cıktı.gecen ay da yapmıştım çizgi çıkmamıştı.suphelendim bugün gidip erken gebelik testi alıp yarın ilk idrar la yapmayı düşünüyorum . Ayrıca yarın sabah erkenden hastaneye gitmemiz gerekiyor eşimin sperm.testo vermesi gerekiyor.kendim için gerekli testleri verdim çocuk olmasına.engel bi durumum yok prolaktinim de düzelmişti çok yüksek değildi hem. Pvulasyon kiti ile yaklasil 3 aydir deniyoruz heo yumurtlama.catlamayi görüyorum fakat henüz sonuç alabilmiş değilim.ovulasyin kitinde ki o çizgiyi görmemiş olsam içime.suphe düşmeyecekti.ayrica gece gördüm çok ağrıdi genellikle bu tür gece bi ağrı yasamadim sizlamazdi. Bilemiyorum kafam karisik.o silik.cizgi bi işaret mi sizce? Yarın sabah idrar testinde çizgi görürsem.esimin spermiyogram için olan.randevsunu iptal edip gitmeyiz daha sonra doktoruma.yazar öyle giderim.gel.deyince.insallah bu sefer olmuştur 🙏🥺2 buçuk seneyi aştık çok istiyoruz bebeğimiz olmasini