Kızlar ilk doğumum fitille başlatıldı. Fitil verildikten sonra adet ağrısı gibi ağrılar başladı. Devamlı terledim. Halsizleştim susadım. Kendinden sancı nasıl olur bilmiyorum ama ilk doğumumda böyle başlamıştı.
şimdi ikinci hamileliğim. 36 haftalığım. Bir saattir göğüs kafesimde belimde ve sırtımda adet ağrısı var. Yine halsizleştim. Normal ilaçsız doğumlardada mı böyle başlıyor. Birde bebek aşırı keskin hareket ediyor. Suyum nişanım falan gelmedi henüz. İshal olacak gibi bir sancı var karnımın altındada