Zezz Ayseyldrmm doktor biraz daha anlayisli olup rahatlamani saglasin… ilgili olmalilar biraz..bizlerde ilkkez anne olcaz..
Rolria Ayseyldrmm Bende oldum kasmadım da kendimi hiç ama soktuğu gibi acıdı kemikleri kavramak anlamak için yaptıkça soktukça dedim umarım hemen biter bitti de ama ben kasmama rağmen acıdı 🤷🏻♀️
Eda319 Ayseyldrmm Benim çatım da çok dardı kendimi de kastım acımadı. 5sanıye sürdü zaten. O an düşünmemeye calıs canım
Ftm_08_61 Ayseyldrmm okadar rahat geçtiki bende 3 gün önce oldum çatı muayenesi. Stres yapma kasma kendini
prensesannesi__ Ayseyldrmm bugün oldum çok acıdı yaaaa normal doğum yapmaktan vazgeçtim o acı ağrı yüzünden ağrıyla gittim doktora zaten o yüzden mi bu kadar hissettim bilmiyorum ama çok kastım kendimize açıdan bide benim ağrıdı ve acıdı valla