Ayseyldrmm Ayy benimde çatı muayenem çok zordu canım çok acıdı sonrasında leke falan gelmedi ama o an koltuğun yanındaki tutunma yerlerini öyle sıkmışım ki parmaklarım acıdı sonrasında😂 Çok güzel diyemiycem dedi doktorum kanal çok açık değil kemik biraz eğri dedi ve bebeğim kilolu olduğu için normal Doğumun zor olabileceğini söyledi %70 sezeryan %30 normal öneririm dedi bence çatı dar olduğu için canım acıdı diye düşünüyorum, acımayanların açık kanallar sanırım😂