Sumsumm 24.haftayi dört gözle bekliyorm benim yaşadığım yerde kimsem yok hatta esim nöbetli calisiyor haftada 3 gece evde tekim herseyimi kendim yapiyrm ilk 3 ay yemek.konusu cok.zordu mide bulantilarindan ama suan iyiyim. Yorgunluğum halsizligim yok cok şükür. Kimsen olmayınca mecbur hissediyrsun Allah o gücü veriyr bulaşık camasir az cok 3v temizliği yemek yapma iş.maske ile zor olsada