Sumsumm Amin rabbim hepimize kolay, sağlıklı doğumlar nasip etsin 🙏🏼 çalışınca vücut alışıyor sanırım. Ben de idari izindeyim Şubatın ilk haftası yeniden işe döneceğim. Evet çok yorucu oluyor malesef ama aktifliğimi kaybetmediğim için de seviniyorum açıkçası. İş, eve gel yemek, temizlik, çamaşır, ütü, ekstra bir şeyler de mutlaka çıkıyor… Güzel düşünceniz için çok teşekkürler 🌸