Nslhnkr Yasinimmm canım kilo zamanla degişkenlik gösteriyor daha çok erken degl mi doğumla alakalı konusması 🤭
KezibanUan Yasinimmm benimki 10 gün önden geliyor arkadaşımın ki iki hafta merak etmeyin Bi sıkıntı olmaz 🙏🏻 zamanı geldiğinde doğar 🌼
sherlock_anne Yasinimmm 3 gün büyük bir fark değil bizimkinin kilo 2 boy 3 hafta önde normal doğum olacak inşallah
Mom8 Yasinimmm 15+3 mü ay şekerim dur ne sezeryanı bide altı üstü 3 gün önde mi 2 hafta önde olanı bile sezeryana almıyorlar son haftalara gel bakalım bir 3 gün önde dedikleri hiç kayda değer bişey değil normal kilo aralığında aslında
Melek44 Yasinimmm 3 gün neki baska bi doktra gitsn 3 gün geride cıkabilir ultrasyonda değişkenlik göstereblyo bazn kilo
Serapveminikleri Yasinimmm kilosu çok değil 🥴benimde o haftada 159 du cnm normal yanionde olması da normal
gamzosgamzos Benim bebgimde o haftalarda ondeydi ve 23.haftada su fazlaligini ogrendik seker yuklemesi yaptik gebelik sekerim cikti diyet yapiyordum kizim zayif bile dogdu 2.825 gram daha bunlari dusunup caninı sıkmak icin cok erken canım yani moralini bozma 😍
Kadze Yasinimmm Bismillah daha 15.haftadasin ileri geri çok oynar hafta geçtikçe şimdiden onları düşünme.. birde sürekli normal dogurcam normal.dogurcam die gezmeyin bnm gibi sonra Cat diye sezaryene alırlar😂
gamzosgamzos Yasinimmm ben sezaryen oldum ama dogumumla ilgili bir tane kotu anim yok 2. Gun kendim kalktim bebegimle ilgilendim eve gelince bile besigine ben kendim alip koyuyordum hic asiri derecede agrilarim olmadı asla kimseyi dinleme bende spinal olacagimi soyleyince herkes aaa sakınnnn omur boyu bel agrisi cekersin dedi kimseyi dinlemedim ilk anı gormek istedim spinal oldum 13 ay oldu dogum yapali kizim cok hareketli butun gun pesinde kosturuyorum ona ragmen hic belim agrimadı 😂😂
Kadze Yasinimmm bende öyle sanırdım ve hiç istemezdim ama hiç anlatıldığı gibi değil gayet iki gün sonra ayaktasin ve her işini iyi kötü yapiyosun hiç takma normalmiş sezaryenmis bebek doğuma yakın kendi seçio zaten doğum şeklini hangisi ikiniz içinde en iyisi ise o oluyor hiç düşünme
Busracobann Yasinimmm zor bir doğum değil canım her kişinin acı eşiğine bağlı daha yolun başında sin kendini böyle yıpratma
gamzosgamzos Yasinimmm aslında liste yoktu ama yasaklı yiyecekler vardı mesela hamur isi beyaz ekmek tatlı makarna pirinc pilavı patates havuc meyve tek ogun yaninda muhakkak yogurt veya sut hazir paketlenmis hic bir gıda yenilmeyecek tam bugday unlu ekmek 1 veya 2 dilim olarak yiyiyordum bu sekilde ilerledim
Ozlem23 Yasinimmm sezeryanda korkutucu değil ben birinde öncesinde ağrı cekiyosun birinde sonrasında korkma yani kimseyide dinleme bu konuda ay şöyle acı çektim ay bilmem ne ben doğum fotografcisiydim bir sürü doğum gördüm kimsede öyle iki büklüm gezmedi
Busracobann Yasinimmm bebeğin kilosu şimdi belli olmaz büyümesi gerekiyor 16+5 de benim de 200 Gr dedi doktorum çokta mutlu oldum büyüdüğü için bekle bı kilolar alsınlar sonra doktor yönlendirir zaten
Esra_80_ Busracobann aaa bende 16+5 de gitmiştim 189 grm dedi bende sormayı unuttum haftasına göre nasıl dşye umarım iyidir ☺️