gull_26 beni de Anadolu hastanesinde Perihan hanım yönlendirdi. Tıp fakültesinde Mete beye gittim. 24 haftalık falandı yönlendirdiğiğinde, önce tıp fakültesinde korkuttular genetik bozukluk var muhtemelen sezaryene alacağız dediler. Sonra tüm sonuçları götürdüğümde sorun yok geç döllenme olmuş muhtemelen dediler çok şükür