askanne10 Kansu-4153 geriden gelmesi bende de vardı iki hafta olarak ama geçen biri yazmış okudum 35 hafta itibariyle gerilik iç hafta olursa hemen almaları gerekiyormuş
askanne10 Nureda28 bende 34 biterken doğum yaptım iki kiloydu çok şükür dört aylın olduk gebelik kolestaz geçirdim ve suyum hastanede yatarken azaldı
Rmeysa_1661 Kansu-4153 benim de aynı 37 haftalık olduk 1 şubatta sezeryan olacağım plesentada hafif yaşlanma var dedi doktorumuz ama bu kilo alımını engellemiyor endişe etme bebekler genelde 2500 ila 4000 kilo arası doğar bizm için hepsi aynı dedi bebekten dolayı değil 2. Sezeryan olduğu için sezeryan oluyorum 38+4 te 😊
Kansu-4153 Rmeysa_1661 benimde 3 . Bu diğer ikisinde yaşamadım böyle birşey banada haftaya gel doğum tarihi vericem dedi bellide alır haftaya
Bsra3456 Kansu-4153 benimde iki hafta gerilik var dedi bugün hatta post açtım bugün çok üzüldüm.sıkı takip dedi bana bide haftaya bebegi alabilirim dedi
Bsra3456 gull_26 benimde 35+6 kilosu 2350 iki hafta geride dedi. Sıkı takip edecek dktr belki haftaya da alır sezeryanla
Bsra3456 gull_26 sizden bir ricam var peritanolojiye giderseniz size ne derse banada söyler misiniz burda öyle peritanoji dktrlari yok
gull_26 Bsra3456 Bugün gittim oda 2 hafta gerileme var dedi sıkı takip dedi pazartesi günü tekrar gitcem 38. haftada bebegi alabiliriz dedi
askanne10 Bsra3456 benim gebelik kolestası an yakalandım 34 hastalıkken tedavi oluryordum yatıtırıdm hastanede pazar sabah suyum iyidi gece baktılar bu su azalmoi bebeğin dedi hemen aldı ciğer iğnesi olmamıştım ama solunum çok şükür vardı dört gün yanımda yattı ve çıktık hastaneden
Rmeysa_1661 Kansu-4153 bende yaşamadım inşallah sağlıkla gelirler 🤗 muhtemelen o hafta ya da bir hafta sonraya verir gün
Mavis06 Nisanannesiii kasışmalarım ve sancıları var Ayrıca plesenta previa tanısı kondu senin neden riskin var
gull_26 Bende kansızlık var bebege giden kan akışımı az olabilir dedi ondanda kaynaklı olabilirmiş bakalim pazartesi günü ne olcak 😔
Bsra3456 gull_26 canım bana da bugün gittim haftaya cuma gel dedi yatirsbilirim dedi pazartesi gidince yazar mısın
Mervee26 gull_26 merhaba siz de Eskişehirli misiniz? Doktorunuz kim? Beni de tıp fakültesine sevk etti doktorum aynı sebeple. Tıp fakültesinde geç döllenme olabilir dediler.
Ugur_bocegi01 Kansu-4153 Önemli olan gelişiyor olması. baksanıza sonuna yaklaşmışsınız, yüreğinizi sıkıntıya sokmayın lütfen. O minik kalp atıyor mu, siz onunla ilgilenin. Sağlığında Allah korusun problem olmadıkça kendinizide bebeğinizde üzmeyin 🌼
gull_26 Bsra3456 tabiki yazarım Allahım hepimizin yardımcısı olsun sağlıcakla hayırlısıyla kucagimiza alırız ins🤲