Benimde yoktu gerçi hala yok denicek gibi. 7.aydayım sanki kendiliğinden çok azcık çıktı. Ama ben lansinohun göğüs ucu çıkarıcı pompasını aldım. Minik. Güzel bir şey. Trendyoldan indirimli aldım. 45 liraya. Başka yerlerde 60 TL ve üzeri. Denedim de 😝 çıkarıyor. Mutlaka alıp denemende fayda var