Yumurcakk Selam arkadaşlar neredeyse kimin yorumunu okusam cok bulantım var yada buzdolabının kapagını acamıyorum diyor 14 haftalık hiç öyle bulantım olmadı sadece koku hassasıyetım var normalmi😂?
Anne54 Yumurcakk benim hiç olmadı dicek kadar az oldu 😀 şuan 24. Haftamdayım ama ilk zamanlarımı düşünürsem bir kere bile kusmadım sadece ağır yemeklerin kokusu rahatsız ederdi hamile olmayan birinede kokuyor zaten 😀 bide sabahları biraz miğdem bulandırdı yemek yemede zorlanırdım 3 ay bitti hepsi geçti gitti çok şükür 😊
midekoruyucu Yumurcakk hamileler 2 ye ayrılıyor. 1.grup şanssız olup hamileliğinde midesi bulanıp sorun yaşayanlar, 2. Grup şanslı olup hiç midesi bulanmayarak rahat bi hamilelik yaşayanlar 😅 demişti doktorum bana. bence şükredin şanslı gruptasınız 🌸
Yumurcakk [silindi] süper ozaman çünkü okuyorum yorumlarda hepsi bayaga kötü gecirio hep beklerim olcakmı diye olmadı şükür🤭
Yumurcakk Anne54 aynı benım semtomlar ama cok sevinmiyelim sonradan bizi yakalamasn 😂 peki cinsiyeti ne?
Yumurcakk Ayseege6156 evet ya yorumlarda kızlar yazmıs cogununki cok sonradanda başlıyormuş😐 insalalh canım benim❤️
Yumurcakk midekoruyucu aa bak sımdı bütün yorumları okuudum bi bayan bayaga agır gecırıyormus gercekten bukadar ağır oldugunu bilmıodum🤭 eşim bana dıo bebekte bi sorun yok demi hersey iyi demi bulantın yok hanı filmlerde kusuyorlardı e kusmuyorsn😂
meliha_gizem Yumurcakk normal canım benimde öyleydi. Şuan 32. Haftadayım dilini ıssır bazar değmesin☺️
34meray50 12+2 bi kaç kez mide bulantısı dışında bende hiç tepki yok hamile olduğumu unutuyorum bazen 😃
archmom Yumurcakk canım 22 haftalık hamileyim sadece 6. Haftamda bir kaç gün sabah bulantım oldu onuda bas ucumda kraker bulundurup bulanmasına izin vermeden tüketince geçti bir daha da yaşamadım 🥰
Yumurcakk archmom masallah bnmkide ilk hafta böyle cok su ıcıodum biraz suya hassasıyetim vardi sonra hiç olmadı cünsiyet ne?❤️❣️❣️❣️
Fatma_7 Bulantı ve kusmalardan 9 kilo verdim serum tedavisi alıyorum bence çok şanslısınız oturup şükür etmelisiniz 🙂
Fatma_7 Yumurcakk malesef 😭 dua ediyorum biran önce geçsin diye hamileliğimin bile tadını alamıyorum her güne hasta olarak uyanıyorum Allah bu durumda olanların yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻
Zelihauzn Fatma_7 bende aynı durumdayım çok zor bi durum rabbim tez günde şifa versin bize inşallah 🤲😭😭
Birileri Fatma_7 Allah’ım yardımcınız olsun benim de öyle geçti ilk 4ay şimdi çok dua ediyorum böyle duyduklarima inşallah iyi olursunuz bir an önce 🙏 sabır inşallah sonu güzel olacak