Tok karnına içtiğim için hiçbir etkisini göremediğim ilaç, sırf bu yüzden doktorum günde 2 olmak üzere aç karnına içmemi istedi. Gece gündüz bilemem size hangisi uyarsa ama aç içmek ve en az 1 saat bir şey yememek önemli. Mide bulantısı ya da kabızlık yapmaması icin tok içebilirsiniz diyorlar ama ben tok faydasını görmedim şimdi mecbur 2 tane içiyorum. Bir de süt ve süt ürünleriyle arasında 2 saat kadar zaman olmalı