Beyazmelekkk bende onu kullanıyordum ,aç karna alınmasının sebebi süt ve süt ürünleri gibi demiri emen ürünlerle etkileşime girmemesi için . Kahvaltıdann 40 dk - 1 saat önce alınması tavsiye ediliyor ama bende çok bulantı yapıyordu o yüzden ben gece yatmadan önce içiyordum. Doktorlarıma ve ebeme sormuştum tabii ki kendim uygulamadim direk 😁