NebahatBoncuk bence hamilelikteki tüm tetkiklerin bir amacı var. Bir çok yorumda yazmışlar zaten, açlık şekerine baktıktan sonra şekerli gazoz içiyorsunuz sonra tekrar bakıyorlar kan şekerinize, olan bu. Valla yediğimiz bir kaşık Nutella ondan daha zararlı 🤭 ki ailede varsa özellikle dikkat edilmesi gereken bişey.