demetakk çok geçmiş olsun senin ağlamak için daha ciddi sebeplerin varmış 😞 eşinle desteğine ihtiyaç duyduğunu konuşmayı denedin mi belki farkında değildir çünkü bu hamilelik sürecinde insanın en çok eşine ihtiyacı oluyor çok iyi anlıyorum ama onlar bebeği bizim kadar hissedemedikleri için bazen süreci fark edemiyorlar konuşmakta fayda olur bence eğer konuşmadıysan. Bebeğin için kötü bir şey olacak diye düşünme çoğumuz bu ağlama krizlerine giriyoruz bu gibi olumsuz bir ruh haliyle yaşadığımız oluyor sadece bebeğini düşünerek biraz daha pozitif kalmaya çalışabilirsen daha iyi olur derim naçizane. Eminim çok zorlu bir süreçtir senin için ama kafanı boşaltmaya bebeğine odaklanmaya çalışırsan biraz daha hafiflersin senin ilacında belki minik mucizen olur 😊