Ortmenanne16 demetakk neredeyse 6. Aya kadar devam etti bende şimdi son 53 gün ara ara yokluyor ama ağlama hissim geçti gibi atlattık
Elifbc demetakk benim hamileliğimin hiç bir zorluğu olmadı kusma bulantı baş dönmesi halsizlik vs hiç yaşamadım ama ilk aylarda aşırı gergindim ve sürekli ağlıyordum şimdi 31. haftadayım gerginliğim azaldı ama hala sebepsiz ağlıyorum. Hatta geçen akşam şöyle bi olay yaşadık karnım çok büyüdü hareket etmekte zorlanıyorum artık bizim L koltuğumuz var köşesinde yatıyordum eşimde bana çok yakında hemen dibimdeydi onu da rahatsız etmeyeyim dedim kalkmaya çalışırken hareketimde kısıtlı olduğu için kalkamadım sıkıştım bacağım katlandı kalkamıyorum diye bi anda ağlamaya başladım eşim resmen şok oldu :)) o an komik değildi canımda yandı çünkü bacağım sıkışınca ama sonraki akşam ikimizde çok güldük 😊
Busbus58 İki gün sonra bebeğiniz doğunca hep birlikte ağlarsınız o zaman 😄😄😄 bence abartıyorsunuz hormon meselesini bebekleşmeyin lütfen yapmacık oluyor bence. Hepimiz geçiyoruz bu yollardan 👋👋👋
Azrabetulunannesi Busbus58 ne diyorsunuz ya valla saçma saçma yazmak için yazıyorsunuz sizin gibileri anlamak çok zor😤
busraslan1 Busbus58 Herkes sizinle aynı geçirecek diye bir kaide yok. Her posta olumsuz yorum yapmak, insanların bu hassas döneminde yargılamak, kırmak hiç hoş şeyler değil. Hiç yorum yapmayın komikse size göre gülün geçin!
Azrabetulunannesi Busbus58 ben ağlıyorum demedim tam tersi ben hiç ağlamadım fakat ağlayanlarıda sizin gibi terslemem
Busbus58 Azrabetulunannesi herkes için diyemem ama hormonsa herkeste aynı hormon yani. Bazıları kullanıyor ona sinir oluyorum 8 aydır burdayım bi sürü şeye şahit oldum artık komik geliyor bana.🤷♀️
Elifbc Busbus58 neden kendi deneyimlerinizi herkesle aynı sanıp genellemeye çalışıyorsunuz ? herkesin hamileliği aynı olsa kimi kusarken kimi rahat geçirmezdi dimi? Bazıları daha duygusal olur sürekli ağlamak ister bazılarının hormonları daha farklı etkilenir. Siz bunu yaşamadınız diye neden yapmacık olsun ya da inandırıcı olmasın ki? Herkes sizinle aynı deneyimi yaşamak zorunda mı? Madem yaşamadınız abartıldığını düşünüyorsunuz yorum da yapmayın o zaman bu başlığın altına zaten kendini kötü hisseden ağlayan duygusal insanlara neden daha çok köstek oluyorsunuz?
busraslan1 Elifbc boş verin ya postlarda denk geliyorum sürekli insanlarla dalga geçiyor. Büyük ihtimal kendi iç huzuru yok insanlarla uğraşarak kendini rahatlatıyor.
Busbus58 busraslan1 doğrulardan bu kadar rahatsız olmayın dünya sizin etrafınızda dönmüyor. Ben her türlü posta yazmaya çalışıyorum evet saçma olanlara bu şekilde ciddi şeylerede ciddi cvp veriyorm 👋👋👋 çok şükür huzurum yerimde 🤫🤫 bebek gibi davranmayın yeter gidin kocanıza ağlayın
demetakk Elifbc ailevi sorunlarımızda var,kayınvalidem alzaymır,eşim sürekli en ufak bişeyine üzülüyor ,ben de ona ihtiyaç duyuyorum ama bana sıra gelmşyor,en ufak şeylere bende ağlamaya başladım,bebeğe zarar gelecek diye çok endişeleniyorum ama :/
busraslan1 Busbus58 Yaptığınız yorumlara girip baktım. İnsanları demoralize etmekte ustalaşmışsınız ve bu durumdan zevk alıyorsunuz. O yüzden size daha fazla prim vermeye gerek duymuyorum. İyi geceler
Azrabetulunannesi busraslan1 ya kadın hayatta mutsuz eşimi sevmiyo kendini neyse artık gelmiş bu yüzden buraya sarmış eşi bebekleşme diyor herhalde sürekli oda buradakilere diyor baksana sen birşey demediğin halde huzurum yerinde falan demiş demek ki değil 😆😆
busraslan1 Azrabetulunannesi huzuru nerde bilmiyorum ama yorumlarının hepsi saçma. Kaç kere denk geldim en son cevap yazdım ama uzatsam kendim huzursuz olacaktım 😂😂
Geceninannesi01 Gerçekten kadın kadının düşmanı arkadaşlar bu forumda ben bunu anladım … lütfen biraz daha anlayış herkes için çoğumuz hamile kimisi lohusa herkes aynı geçirmiyor evet ve maalesef hamileliği kullanan çok arkadaş var bende katılıyorum ama herkes kendi fikrini kalp kırmadan beyan edebilir mi ? Neden birbirimizi yalancı çıkartmak için bu çaba .. Lütfen destek olalım birbirimize biz nasıl insan olursak evlatlarımızda aynısı olacak ..
Elifbc demetakk çok geçmiş olsun senin ağlamak için daha ciddi sebeplerin varmış 😞 eşinle desteğine ihtiyaç duyduğunu konuşmayı denedin mi belki farkında değildir çünkü bu hamilelik sürecinde insanın en çok eşine ihtiyacı oluyor çok iyi anlıyorum ama onlar bebeği bizim kadar hissedemedikleri için bazen süreci fark edemiyorlar konuşmakta fayda olur bence eğer konuşmadıysan. Bebeğin için kötü bir şey olacak diye düşünme çoğumuz bu ağlama krizlerine giriyoruz bu gibi olumsuz bir ruh haliyle yaşadığımız oluyor sadece bebeğini düşünerek biraz daha pozitif kalmaya çalışabilirsen daha iyi olur derim naçizane. Eminim çok zorlu bir süreçtir senin için ama kafanı boşaltmaya bebeğine odaklanmaya çalışırsan biraz daha hafiflersin senin ilacında belki minik mucizen olur 😊