Selma_brn crescent_ Anladım çok teşekkür ederim inşallah normal olur normal olsun diye elimden geleni yapıyorum 😊
crescent_ Selma_brn inşallah 🤲🏼 ilk temennimiz hep bu yönde. bir aksilik, bir sağlık sorunu çıkmadan olması gerektiği gibi kavuşalım inşallah bebeklerimize 🥰
Selma_brn crescent_ Amin inşallah 🤲 bizimde çatı muayenemiz perşembe günü bakalım ntsde sancım çıktı dün gittim heyecanla bekliyoruz 🥰