Selma_brn benimki eli yüzünde doğdu. aslında tek kesi atmıştı doktorum ama eli yüzünde gelince bebek 2 kesi daha kendiliğinden attı. doktorunuzun tecrübesi belki bu yönde ama ben bu şekilde rahatça doğurabildim. bilmem belki benim bebek biraz küçüktü 2900 dü. ondan da rahat çıkmış olabilir ama mesela duyduğum birkaç kişinin de bebeği eli yüzünde gelmiş ve normal doğum yapmışlardı. yani illa sezaryen diye bir durum yok, sadece başka etkenler varsa belki onları göz önüne alıp öyle sezaryene dönebilirler diye düşünüyorum. ✌🏼