HappyMom Canımız annelerimiz, alışveriş listenizde süt sağma makinesi var mı? Tercih yaparken neye göre değerlendireceksiniz? Manuel, çiftli elektrikli ya da tekli elektrikli mi tercih edeceksiniz? Yoksa ihtiyaç halinde mi alacaksınız?
Yesim1995 HappyMom ilkinde kullandım tam bi eziyet markası farketmez sağmak saklamak en iyisi göğüsten emmesi en temizi.he bi de birini emzirirken diğer göğüsten akan sütü toplayıcılar var ille sağıp vermek isteyenlere eziyetsiz çözüm👍👶👼💙
gonul0604 HappyMom ben wee baby manuel almıştım 9 ay önce doğum yaptım eve geldiğimizde sütüm çok dolmuştu göğüste çok ağrı yaptı makineyle çektik bebeğim uyandığında hemen içirdim çünkü zaten göğüsten akıp gidiyor süt yada çok doluyor ben tavsiye ederim memnun kaldım🌸
minik_kalbim HappyMom mochi çok fethediliyor alıcaktm fakat e bebekte baby plusun manuel süt sagma mak.görünce fiyatida 60 di sanirim dayanamadım aldım eve geldim hafif deneyim dedim çok rahat acı hissetmeyecegime eminim👍
Hulyakirici Ben mochi aldım 32 haftalık hamileyim henüz kullanmadım ama birçok anne öneriyor faydalı gibi deneyip görücem inşallah ☺️🧿
Sehertamer Hulyakirici ebeler elektrikli tavsiye ediyor diğerleri kaslara zarar veriyormuş onun yerine elinizle sağın diyorlar eğitimlerde
Sukran_gunes72 Bence kesinlikle pompayı götürmeyi ihmal etmeyin bebek göğüsü güçlü bir şekilde tutamadığı için göğüsler çok sertleşiyor daha doğrusu benim öyle oldu Doktorlar bana manuel olanı tavsiye etti ve gerçekten çok faydalandım.Alacaklar manuel alabilir… Bu arada göğüs çok fazla sertlesirse süt kanallari tikaniabilir ve süt verimi azalabiliyormus yeni doğum yapacak anneler dikkatli olsunlar.☺️
Sukran_gunes72 plakayerli bilmiyorum cnm bana onu önerdiler .Hem fiyat açısından uygun hemde kullanışı zor değil.
denizanasiii Çalışmıyorsanız ve vaktiniz varsa manuel olan kullanışlı olur. Çalışanlar için elektrikli ve vakit tasarrufu açısından da çift başlıklı olması kolaylık sağlayacaktır. Bebeğin memeyi emmesi önemli tabi ama tüm göğüsleri tamamen boşaltamıyorsa sağarak boşaltmak gerek. Meme yaralarını, mastit oluşumunu da engelliyor böylece ayrıca süt üretimini de tetikliyor.
Happy-Mom egemommm iş arkadaşım kullanıyor çok rahat kullanışlı olduğunu söyledi bende bu markayı düşünüyorum ☺️
aselsura123 Callmeru bende 3 yıl önce kızımda mamajoo elektrikli sağma makinesi aldım çok rahattı hiç acı ağrı olmadı göğüs ucum yara olmasına rağmen çok güzel süt çıkarıyor hiç tereddüt etmeyin🙃
Gozdeku Callmeru ben de o markayı alcam. Elektrikli ve tekli olanı. Yeni Doğum yapandan tavsiye ile. Sütümün gelmesini sağladı dedi.
BuketSoner Bnm arkadaşım doğum hemşiresi ve yakın bi arkadaşım da yeni doğum yaptı ikiside aynı fikirde manuel işe yaramıyor elektrikli olanı tavsiye ettiler Philips baya pahalı lansinoh var tekli 400 çiftli 550 eczanelerde fikir edinmek için bakın sonra karar verin
Karenn HappyMom kızım 3 aylıkken emmeyi bırakmıştı. Tam 7 ay sağarak anne sütü vermiştim. Elektrikli Lansinoh çift pompa kullanmıştım. Çok memnundum