Ftmaydn yüz üstü yatmayı özledimmm zaten en rahat ettiğim uyuma şekli. Sağa ve sola yatıyorum mecbur sırt üstü de nefes alamıyorum zaten doktorda önermedi uykumda arada sırt üstü yatıyorum sanırım eşim anında yan dön sırt üstü yatiyosun diye uyandırıyo nefes alıp verisimden uyanıyo oda 🙈🙈🙈😃😃