Bütün gece dönüyorum dün gece en son 6ydi saate baktım 8de kalkmam gerekiyordu dedim bari bı saat uyuyayım 7 de kalkayim saatin sesine kalktım çünkuuuuu sırt üstü uyumuşum 😁en rahat uyuyabildigim pozisyon o ama sağ sol yatmam gerek diye sartlamaktan uyuyamıyorum es kaza donduysem sırt üstü çok güzel uyuyorum😍