Dilara1903 meliha_gizem eee ne yapacağız biz böyle😞 bir de gebeliğin en rahat haftalarındayız, onu da böyle ilaçlarla mahvetmek çok kötü😞
ADamla Dilara1903 ferrum kullanıyorum ben sabah aç karnına sabaha karşı lavabıya kalkınca içiyorum uyanınca da kahvaltı yapıyorum bir de onu deneyin isterseniz
Dilara1903 ADamla ilaç içip uyuyup tekrar uyanıp kahvaltı yapıyorsunuz öyle mi? İlaç ile kahvaltı arasında ne kadar süre geçiyor peki?
Dilara1903 nesibe_baris umarım bulantı yapmaz sizde. Birkaç gün deneyip haber verebilir misiniz? Yani ilaca başlayalı iki gün oldu. Doktoru hemen arayıp değiştirtmek istemiyorum
Dilara1903 Ervasevgi doğuma az kalmış ne güzel, pekmezle, çekirdekli kuru üzümle geçirirsiniz günleri. Ben daha 18.haftadayım mecbur içmem lazım ki doktor yükselmezse günde 2ye çıkarırız dedi😞
Ervasevgi Dilara1903 kullanmaya çalış canım o zman ben hiç kullanmadım yanlış yönlendirmek istemem asla dediğim gibi ignede rahat olabilir
Dilara1903 DemirleHayat çok şanslısınız😌benim gebelikten önce rahatlıkla içtiğim ilaç gebelikte yan etki yaptı😞
DemirleHayat Dilara1903 uyku arasında icmeyi deneyin ben genelde bas ucumda oluyor ilaç sabahlari uykuda içip bir iki saat daha uyuyup sonra kalkıp kahvaltı yapıyorum. İlaç değiştirmeden de böyle fayda görürsünüz belki.
ADamla Dilara1903 evet eşim işe giderken falan içiyordum veya mesela 6-7 gibi uyanıyorum o zaman içiyorum 10 gibi kalkıp kahvaltı mı yapıyorum 2 saat geçsin demişti eczacı hiçbir sıkıntı yaşamadım
Ohaezgi Dilara1903 benimde içtiğim mide bulantısı yapıyor söyledim tok karnına al dedi yine bulanıyor anlamadım gitti🤷🏻♀️
Dilara1903 threestar ilaca bir hafta ara verdim o haftada gayet iyiydim, iki gün oldu başlayalı yine aynı rahatsızlıklar😞