Dilara1903 İçtiğim her demir ilacı yan etki yapıyor. Doktorum değiştiriyor ama yeni ilaçta yapıyor🤦🏼♀️ Mide ağrısı, hazımsızlık, yutakta yemek kalmış hissi, mide yanması, bulantı… var mı yaşayan acaba çözüm ne buldunuz😞
plakayerli Dilara1903 solgarınkini denediniz mi. Doktor yan etkisi en az olan o dedi ben onu deneyeceğim inş
meliha_gizem Dilara1903 benimde miğdemi köpürtüyor😔 doktora söylediğimde biraz dalga geçti😁 yediklerimdendir diye bilemedim valla
Betulll1 Bende içemiyorum canım..ne demiri nede balık yağını iğrenç kokuyo:(( yarım doktora söylicem bakalım
Dilara1903 Betulll1 benim balık yağıyla sıkıntım yok şükür ki asla balık yiyen bir insan değilim,ama demir ilaçları mahvetti artık 😞
Dilara1903 Sedancre önce gyno-tardferon kullandım yan etki yaptı, sonra maltofer verdi doktor o da aynı etkileri yaptı😞
Dilara1903 plakayerli hayır denemedim ilacın adı ne bir bakayım, bir ay sonra kontrolüm söylerim belki onu verir 😞
bb1509 Dilara1903 moltoferi bende kullanıyorum hafif hazımsızlık ve kabız dışında bir sorun yaratmadı günde üç kez içiyorum inşallah yan etkisi olmayan bir ilaç bulursunuz almamız gerekiyor bu ilaçları da malesef 🥺o kadar yoruldum ki bu ilaçlardan artık ben de her gün üç öğün demir onun dışında günde üç tane daha ilaç içim yoruldu artık 🥺🤦♀️🤦♀️🤦♀️
meliha_gizem Dilara1903 aynen benimde öyle hangi saat içsem miğdem köpürüyor reflüyü iyice azdırıyor😔
Dilara1903 Sedancre gebelikten önce içince hiç yan etki yapmamıştı bana ama şimdi iki gündür gecem gündüzüm birbirine karıştı 😞 isterseniz bir kutu alıp deneyin. Sonra ikinciyi tekrar yazdırırsınız.
Dilara1903 Ates2020 normalde mide yanması için şurup verdi çok zor içiyorum hatta kusuyorum o yüzden şurup içemem diye hap yazdı doktor
Dilara1903 meliha_gizem eee ne yapacağız biz böyle😞 bir de gebeliğin en rahat haftalarındayız, onu da böyle ilaçlarla mahvetmek çok kötü😞
nesibe_baris Dilara1903 https://hizliresim.com/mnDAPq buna başlıyacam iyi olduğunu düşünüyorum bakalım
Ervasevgi Dilara1903 valla ben.icemedim demir hapını falan bi gece çok kötü kusturdu 2 gün boğaz ağrısı çektim sonrada ne olursa olsun dedim içmiyorum az kaldı zaten doğuma nasip artık zaten en basindan beri bulantı kusma yaşayan bi insanım ama iğneleri var iğne olarak isteyebilirsin
Dilara1903 Ervasevgi doğuma az kalmış ne güzel, pekmezle, çekirdekli kuru üzümle geçirirsiniz günleri. Ben daha 18.haftadayım mecbur içmem lazım ki doktor yükselmezse günde 2ye çıkarırız dedi😞
senell Oroferon alıyorum uyanır uyanmaz. Bir iki saat içinde de kahvaltı yapıyorum. Sorun yaşamıyorum. İlk başka Gynoferon içiyordum. O biraz rahatsız ediyordu. Aslında ikisi de aynı firmanın. Belki ilk başta acemiydim, tok karnına alıyordum. O yüzden Gynoferon rahatsız etmiştir. Ama dediğim gibi Oroferon açken aldığımda sorun yaşatmıyor.
Dilara1903 DemirleHayat çok şanslısınız😌benim gebelikten önce rahatlıkla içtiğim ilaç gebelikte yan etki yaptı😞