Sbnm06 @annepanda evet suan onu düşünüyorm yarina inşalalh yoluna girer yoksa saglik ocagina gideyim bir
annepanda Sbnm06 ben 22.haftalarda dikis felan diktim cok yoruldum. O zaman 2 gun hareket etmedi o kadar panik oldum ki. Doktorum yorulmussunuzdur demisti. Belki temizlik vs yaptiysaniz..
Mzgnormann Sbnm06 bende 20 haftalığım bazen hiç hissetmiyorum hareketlerini yani normal bişey doktorlar okadar açıklıyor söylüyor gidin YouTube’dan araştırın 30 haftasına kadarda hareketler düzensiz olur.
Sbnm06 @nesibe_baris inanirmisinz tum gun sesini dinledm neden bugun hareket yok die yarin gidicem insallah sabah yine pit pit hareketleri gelir:(
nesibe_baris Sbnm06 icini rahat tut canım yarın gitbbi kalp atışını dinle için rahat etsin en iyisi bu
Sbnm06 @eilik evet oyleymis ama bizimki 16. Haftadan bu yana cok düzenli hatta doktor cok hareketli oldugunu soyluyordu
Mzgnormann Sbnm06 yolunda tabi korkma çok normal stres yapma kendine çocuğada zararı olur rahat ol kontrole git için rahatlasın
Hicran_isik03 Sbnm06 24 -25. Haftaya kadar düzensiz hissetmekte skknti yok 25.haftadan sonra saymaya basliosunz
Kucukkedi Sbnm06 o haftalarda bana da oluyodu, yarın hissediceksiniz bebişinizin hareketini. Sola yatın sakin bi zamanda yarın ve öncesinde süt için.🙏🏻