Kizlar merhaba..19+3 haftalik hamileyim.Insallah erkek bebegim olcak.16. Haftadan bu yana hareketleri cok net bir sekilde hissediyorum.Ozellikle yemeklerden 10 dakika sonra inanilmaz hareketlenme oluyor.Doktorumda ulturasondada cok hareketli bir bebek oldugunu söylüyordu hep..Ama bugun sabahtan beri tek hareketi olmadi:((( cikolatalar yedim meyveler yedim hareket ettim yokkk bir kere bile hissetmedm:( her aksam karnim cok sis sert olurdu bugun degil..Cok korkuyorum.Ayni durumu yaşayan var mi