Bmom ölü doğumumu aslıhan yazıcıoğlunda yaptım. herşey show olmuş kimseye güvenemiyorum gerçekten napıcam bilmiyorum şimdilik şehir hastanesi perinatoloji bölümüne gidiyorum iyi gidiyor imkanları vs. iyi ama doğumu kimin yaptırıcağını bilmemek ve coronadan dolayı ne refakatçi ne başka bişey hiç birşeye izin vermiyolarmış o yüzden orada yapmak istemiyorum.