Nilaylks merve-shnbs benim hamilelikten önce de yüksekti ilaçla düzenliyorlar sizin hamilelikten kaynaklı burda okuduğum kadarıyla hamilelikte kullanıp bir süre Sonra doktor bıraktırıyor tabi gideceğiniz doktor daha iyi Bilgi verir size
Esraalkis merve-shnbs ben dün tahlil yptim 4.07 cikti benimkide yüksek dedi hftaya tekrar tahlil ypicam yuksek çıkarsa gene ilac vericekmis
meraklianne1 merve-shnbs benim ilk değerim 8 di ☺️☺️ Şuan 4.5 sağlık ocağında da kan verebiliyorsun tsh için ben öyle yapıyorum illa dahiliye şart değil
uykusuzbirben merve-shnbs gebelik için yüksek Bi değer. 2.5 ve altında olması lazım normalde. Dahiliyeye her ay gidip kan tahlili yapın ztn doktor ilaç dozunu ayarlicaktr merak etmeyin ilacınızı düzenli kullanırsanz Bi sorun olmaz merak etmeyin
Aszey2012 Nilaylks benimde şuan gebelik yok ve tsh değerim 5,86 gebelik düşünmem için önce bu değerin düzelmesi lazımmış ayrıca d vitaminim de çok düşük bunları halletmem gerekiyormuş gebe kalmadan ne kadar süre kullandınız değeriniz normale döndü acaba
1damla merve-shnbs ilac kullanılmazsa zeka geriliği oluşabiliyor bebek de. Ben ilk gebeliğimde de kullandım ilaç Şuan da kullanıyorum
Nilaylks merve-shnbs değer arttıkça bebekte zeka geriliği olma olasılığı artıyor yani hamilelik süresinde ilaç kullanmak gerekiyor
bgmtnk Benim de gebelikte yükseldi değerim ilaç kullanıyorum gebeliğimin başından beri. İlaçla kontrol altına alınıyor
merve-shnbs Yasemin0728 Çok endişelendim biran ama düştüğünü suyunca rahatladım sanırım hep kontrol altında olucam
Kamaynu01 Bnimde 3.57 cikmisti ilac baslamisti doktor suan dusmus ama doktor gebeligin sonuna kadar kullanicaksin dedi1