Beyazmelekkk 18+0 haftalık olduk aslında 19 haftalığım geç döllenme olmuş . Hareket henüz hissetmiyorum ya cinsiyette öğrenmedik daha. Alışverişe ne zaman baslicaksiniz kızlar ? Hareketleri hissetmemek normal mi ilk gebeligim
Ozsa Beyazmelekkk normal canım.bende 22 haftaligim yeni yeni hissediyorum 24 den sonra tamamen hissedersin dedi doktor
N_A_Z_L_I_M Bizde 19+5 günlüğüz oğluşum olacak Allah’ın izniyle doktor 14 haziran dedi doğuma.Tekmeleri baya hissediyorum kuzumun😍
Ozsa glnzem canım tekmeleri hergun düzenli hissediyorsun yoksa bazen oluyor gün boyu hissetmedigin oluyor mu bende 22 haftaligim bazen oluyor hiç durmuyor bazen oluyor bı gün tekme atiyor diğer gün sakin oluyor
glnzem Ozsa genel olarak her gün hareketlerini hissediyorum ama bazen arada bir çok az hareket ediyor. Şuan zaten günün çoğu uyumayla geçiyormuş normal yani
Aysena 18+1 🤰🏻 Ben de ara ara hissediyorum pıt pıt şeklinde özellikle tatlı yedikten sonra dinleyin kendinizi🥳