18+2 olduk bugün 😍 16.haftamızda oğlan olacağını öğrendim, o zamana kadar sabırsızlıktan zor geçirdim günleri.. İki hafta önce karnımın içi seğirir gibi bi hareket hissetmiştim tek seferlik.. Beş gün önce de ilk kez tekme hissettim aslında tekme bile değildi sanki eli veya ayağıyla azıcık dokundu geri çekti sonra 😄 çok değişikti herhalde bundan sonra daha düzenli hissederim hareketlerini.. Haziran ayını iple çekiyorum hemencecik gelsin de sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah 😍😘