archmom size bir şey sorabilir miyim ben de covid sebebiyle oldu ve 1 Aydır kullanıyorum. 10 günde bir de tahlil yeniliyorum. Hala sınırın altına düşmedi… siz ne kadar süre kullandınız ve doktor nasıl karar verdi bırakabileceğinize? Sonrasında tekrar yükselir mi diye korkuyorum da.. Ya da doktor acaba tamam daha olmaz mı diyor ..?