Dilekyasar_21 İyi akşamlar arkadaşlar, göbekten iğne vuruluyorum sabah akşam yaklaşık 1.5 aydır. Artık göbeğim mosmor ve bu akşam resmen iğne ucu girmedi göbeğime ne yapabilirim de bu morlukların geçmesi için
yasemin333 Dilekyasar_21 sertlik de var mı benim göbeğimde apse oluyor sertliğe denk gelince iğne zor giriyor ilacı verirken de zorlanıyorum
Btlzhra Dilekyasar_21 sürekli aynı yere uygularsanız cilt altı morluklar oluşur yüzden sık sık değiştirin kol, bacak, göbek şeklinde dönüşümlü uygulayabilirsiniz.
Kmndas Dilekyasar_21 göbek deliğinin iki parmak çevresine vurmaya çalışın bide buz koyabilirsiniz rahatlar biraz ben yavaş sıkıyorum şırıngayı birden verince morarıyor böyle yavaş yavaş morarmıyor bide kollarınıza bacağınıza yapın arada biraz göbeğinizi dinlendirin sağlık ocağına giderseniz onlar nasıl yapacağınızı size anlatır benim doktorum derinin altı her yere yapabilirsin diyo
Dilekyasar_21 yasemin333 evet ya sertlikte var iğne ucu bu akşam girmedi resmen. Mor ama sarı mor resmen çok aciyo
Dilekyasar_21 Btlzhra göbek deliğinin 2 parmak altına vursam olur mu peki. Bana sadece göbekten vurabilirsn dedi
6312 Dilekyasar_21 vurabilirsiniz benim hemşire bana göbek deliğinin iki parmak uzaklığına vur demişti morarmaz diye ama o morluklar zamanla geçiyor şuan bende oluşmuyor 8.ay bitmek üzere her zaman göbeğe yaptım
yasemin333 Dilekyasar_21 aynı aynı benimkide morluk geçerken sarıya dönüyor geçiyor sonra sertlikten iğne yapacak yer bulamıyorum göbeğimde çok acıyor bazen
bgmtnk Ben kollarıma ve bacaklarıma vuruyorum iğneleri karnıma hiç yapmadım kollarım çok morarınca bacaklara geçtim doktorum karın kol bacak hiç farketmez dedi
Ozlemyeni Dilekyasar_21 bende gunde bir tane vuruyorum oksapar.ilk 10 igne mosmor yapti.sonra acilde baska bi igne vurulurken hemsire dediki oksaparda yagli bi ignedir .yaptiktan sonra sallama pamukla iyice bastir.o gunden beri hic morarmadi.ayni yere yapmiyorum .bi gun gobegimin sagina bi gun soluna yapiyorum
Dilekyasar_21 Ozlemyeni benim ignem farklı yağlı iğne ama bende hep sağına veya soluna yapıyorum sürekli değiştiriyorm
Hatice-ts Dilekyasar_21 oksapar kullanıyorsun galiba bende kullanıyorum doktorum ya göbek ten yada koldan yapın dedi ben her gün koldan yaptırıyorum 7 haftaliktan beri şuan 29 haftalık olduk çok şükür benim kollarda mosmor bazen iğne ici Ne girmiyor kanıyor
Nilasyamom Dilekyasar_21 alışıyorsun kuzum. Ben sol tarafıma yanlış iğne vurmuşum bildiğin greyfurt kadar alan mosmor oldu doktorum kızdı, iğneyi hızlı batır yavaş enjekte et, hızlıca iğneyi çıkar demişti. 17 haftadayım şükür artık morartmıyorum 😊🐣 herşey bebişler için 🌸🍀🤲
Ozlemyeni Nilasyamom evet banada oyle dedi hemsire.hafif yatar pozisyonda hizli batir cok yavas enjekte et ve iyice bastir
Ozlemyeni Dilekyasar_21 yinede bi deneyin yaptiktan sonra iyice bastirin.ertesi gun bakin morarmis mi? Sonucta yagli ignelerin etkileri ayni olur