PelinBaskan kişiden kişiye değişiyor. Benim gün içinde acımadı ama gec e üstüne yatmışım sabah cok feci ağrıyordu hala ağrıyor. Ama genel olarak kızarıklık şişlik yapıyor ve su değidrmemek üstüne yatmamak ve sol kolu cok kullanmamak gerekiyormuş ebe öyle dedi