2cocuk1kediannesi Ben 3. Oğlumu 14. Haftada hissettim. Tıbbi olarak mümkün değil yazanı gördüm ama😂 doktorculuk oynayanlara hastayım cidden.
mlkkk bltern1 Basakgul Crn1996 kızlar bu başlığı ben değilde başkası açmış olsa benim de diyeceğim bebek çok güçsüz ve küçük hissedilmesi tıbben imkansız olmasa da zor ama benim hissettiğimde öyle güçlü bişey değildi seğirme gibi damar atması gibi çok hafif bişeydi ama rahim kısmında yani tahmini bebeğimin bulunduğu yerde hissedince acaba mı dedim takip ediyorum masaya doğru eğilip çalışma pozisyonu aldığımda arada yine bişeyler hissediyorum bağırsak seğirmesi de olabilir bencede erken şuan
Ebrulisss 3 ay ve aydan sonra erkek bebekler atiyor pit pit derler , ne kadar dogru bilemem.. Ben 14de minik atmalari hissetim… 20 haftaligimve oglum oluyor belki dogrudur dedigim söylenti 😊 ..