mlkkk bende zayıfım ama hissedemedim 😄 o kadar erken hissedilmez canım hele bebek zıplıyor gibi imkansız yani. Birkaç hafta daha var ben 16.haftamda çok minik hissettim o kadar o da bi kere oldu iki haftadır daha bir şey olmadı. 20. Haftadan sonra net olarak hissediliyormuş